• WFB JO8-1 kampioen!

    WFB JO8-1 kampioen!

    Wat een geweldig seizoen voor JO8-1 van VV WFB! De jongens hebben een fantastische prestatie neergezet door kampioen te worden. Van alle wedstrijden werd er slechts één niet gewonnen; de rest van het seizoen stond in het teken van mooi voetbal, veel inzet en vooral heel veel plezier.

    De kampioensploeg bestaat uit Maxim, Ties, Lloyd, Seb, Foss, Justin, Boyd, Sergio, Nick en Xavier die regelmatig heeft ingevallen vanuit de kabouters. Samen hebben zij laten zien wat teamwork, enthousiasme en doorzettingsvermogen kunnen opleveren.

    Natuurlijk mocht een kampioensfeestje niet ontbreken. Op VV WFB werden de spelers feestelijk gehuldigd en ontvingen zij allemaal een mooie beker als blijvende herinnering aan dit bijzondere seizoen. Daarna werd er gezamenlijk genoten van een welverdiend patatje op het terras van WFB.

    Gefeliciteerd jongens met deze prachtige prestatie en op naar nog veel meer mooie voetbalmomenten!